dinsdag 16 september 2008

Weer helemaal:

L E Bead Letter U coloured card disc letter k

Het spelen met flickr, animators, widgets, muziek...en heb mn blog ook maar ns een nieuwe look gegeven. Weer van alles uitgeprobeerd ook, is het ook makkelijker om anderen dingen uit te leggen.

Reuze handig ook, dat je nu via blogger een RSS-feed kunt maken van je eigen blog en deze gelijk geplaatst wordt. Stiekem ook wel blij, want ik wist al helemaal niet meer hoe ik dat de vorige keer had gedaan (is ook zo lastig uitleggen dan :). Volgens mij met hulp van Nazdrave . Hij heeft ook zo'n handige tool gemaakt, een woordenteller. Hoef je niet meer tot 100 te tellen, maar 1 klik op de woordenteller en je weet hoeveel woorden je in je blogbericht hebt gebruikt.

Nu weer verder met het lezen van alle berichten op de weblogs!!

6 opmerkingen:

Kirsten kladdert zei

Je bent er maar druk mee. LEUK! ;)
Errug LEUK ook btw, die nieuwe look.
En LEUK he, dat coachen?

Lighthousje zei

@Kirsten:
Het lezen en reageren op alle blogs is LEUK, vind je ook niet?!
Wanneer komt er weer n nieuw bericht op jouw blog?

Kirsten kladdert zei

Eh... ik ben veel te druk joh. Met lezen en reageren. 'k Hou geen tijd meer over om zelf te schrijven!
Maar ik Twitter wel natuurlijk.
(En wie weet, vind ik ergens deze dagen toch nog een momentje voor een posting...)

Lighthousje zei

@Kirsten:
Vol verwachting klopt mijn hart ;)

Zal toch ook ns naar dat Twitter kijken dan, want op hyves spreek ik je ook niet meer...

puzzle zei

Nou lighthousje, leuk om van zwartkijken naar witkijken te gaan. Ik krijg hetzelfde gevoel als bij iemand die het huis geverfd heeft. Weer lekker fris zou mijn moeder zeggen. Lees op je blog over animators, help wat zijn dat ? Ik ken wel animeren en alligators maar als je daar één woord van maakt dan heb je daarna volgens mij niet meer de kans zoveel te schrijven. Enne twitter ken ik ook nog niet ... Zal wel weer even duren voor ik kan gaan slapen.

diriwout zei

Leuk om al je reacties op de verschillende blogs te lezen. Ook leuk om te zien hoe lekker fanatiek je weer op je eeigen blog bezig bent.

Vuurtoren van Texel

Aantal bezoekers

A Top 5 List To Compare Cheap Insurance

Snap Shots

Get Free Shots from Snap.com