maandag 6 oktober 2008

Gifjes...

Klik hier voor meer gratis plaatjes


Was op zoek naar leuke animatieplaatjes en gifjes...kom ik toch mijn jeugdliefde tegen!!!! Had vroeger op mijn slaapkamer een enorme poster hangen, een schoolagenda, etui, en enorm veel plaatjes en de strips natuurlijk, zooooo leuk!!!!!Klik hier voor meer gratis plaatjes

Ik was dus op deze site aan het kijken. Je kan de plaatjes op verschillende manieren in je bericht zetten. Via deze site was het heel makkelijk, je klikt op het gewenste plaatje en er komen 2 codes tevoorschijn: een html code die ik rechtstreeks heb gekopieerd in dit bericht via "html bewerken". Je kan ook met je rechtermuisknop op het plaatje klikken, dan op eigenschappen, de url kopiƫren en dan via afbeelding invoegen plakken bij url.
Je kunt natuurlijk ook plaatjes in je sidebar plaatsen, dat doe je via aanpassen, gadget toevoegen, afbeelding en dan de url plakken.
Dit is gewoon TE leuk...



Klik hier voor meer gratis plaatjes

7 opmerkingen:

steenwijk23 zei

hee wat leuk Ik ben ook fan van snoopy !
vindje het erg als ik een plaatje overneem??

Lighthousje zei

Natuurlijk niet!!!
Maar kijk ook eens op de site die ik in mijn post heb gezet...dan ga je helemaal uit je dak!!!!!
Veel plezier :)

Corry zei

Hoi Lydia,

Bedankt voor je reacties.

Het laatste bericht, dat je op mijn weblog hebt geplaatst heb ik geprobeerd, maar ik krijg geen link te zien naar die wiki van Deventer. Dat zou ik wel leuk gevonden hebben, maar het wil niet lukken. Ik dacht al misschien is het een onbeveiligde URL (ja, ja, wat een vaktaal van mij), dus dat heb ik overgezet naar beveiligd. Maar dan gaat het ook niet. Hoe nu te handelen? Ik heb ook target=_blank achter het internetadres gezet, dus volgens mij gelijk achter de nl. Groetjes Corry.

berend botje zei

Hallo Lydia,

Bedankt voot je reactie,

De tijd heb ik kunnen veranderen.
Goed he???!!!
Leuke weblog heb je gemaakt.
Knap om te zien.
Misschien door heel veel te experimenteren kom ik een beetje in de buurt.
We doen ons best.
Als je eenmaal bezig bent komt er ontzettend veel te voorschijn en denk je, oef wat is er veel mogelijk.
Maar wel heel leuk.
Voor nu ga ik proberen om om dezelfde manier als jij beschreven hebt, foto's toe te voegen aan mijn blog.

groetjes, bep.

steenwijk23 zei

nou ik heb even mijn slag geslagen met de pink panther
leuk hoor!

steenwijk23 zei

eh nee andere plaatjes zijn ook erg leuk Toch maar sesamstraat eh ik blijf inderdaad bezig :)

Lighthousje zei

@Steenwijk23:
Ik had je gewaarschuwd!!!!! ;)

Vuurtoren van Texel

Aantal bezoekers

A Top 5 List To Compare Cheap Insurance

Snap Shots

Get Free Shots from Snap.com